Kru kru Ayam

Saturday, June 23, 2012

hingga akhir hari

video



nah amek satu lagu hingga akhir nanti
dari Black and Parallax

haha nama tajuk kemain je
mungkin sebab ade perasaan cuak ditambah dengan excited da nak abes tahun kedua aku kat sini
pejam celik da abes da tahun kedua
memang sekejap je rase
suka duka
gelak tawa
stress dan tension
semua aku dapat rasakan pada tahun kedua ni
tahun ni jugak aku belajar banyak bende
dan aku rase tahun ni aku kurang nak bergaul dengan semua orang
mungkin sebab cerita2 lain yang membuat aku jadi begini
jumpa orang sana sini
begitu lah kehidupan
kehidupan ini sekejap je
yang abadi adalah kat sana nanti



meneruskan usaha untuk menghabiskan 2 lagi paper
esok dan lusa
harap berjaya hendaknya

Friday, June 15, 2012

kawalan gementar

kepada anda,
saya tak tau kenapa saya berasa gementar
tetapi gementar yang boleh dikawal
setiap kali saya 
keluar dengan awak
tak kira ade orang lain atau tidak
cuma berharap awak takkan perasan 
kegementaran saya ni
:)


terima kasih
ikhlas, Ahmad Bro

pheww~

Monday, June 11, 2012

asing

biarpun aku yang asing
selalu memikirkan korang
tapi aku tau
dunia ini berputar
selagi korang macam tu
selagi korang berfikiran buruk terhadap aku
selagi tu aku akan terasing
bukan aku yang nak mengasingkan diri dengan korang
ya 
memang salah aku
ter marah
ter emo
segala ter lagi la
tapi aku berfikir jugak
kenapa korang tak leh terima aku seadanya
aku terima korang macam mana korang seadamya
korang emo
korang marah tak tentu pasal
korang buat aku cam kuli
aku oke je
aku anggap korang itu korang
itu lah yang aku perlu terima sebagai manusia
tapi korang tak boleh terima aku macam mana aku
dan terus mempercayai kata-kata orang lain yang mungkin ditakdirkan untuk hancurkan relation kite yang kuat dahulu
kini aku sendiri
aku boleh hidup camni
aku tak mati lagi 
tapi ingat
jangan sampai satu hari 
aku tak tolong dah
aku buat tak tau dah
dan mase tu korang nak benci aku
nak sumpah aku
nak cakap belakang kat aku
aku tak kesah sikit pun



biarkan semuanya berlalu
kerana bukan aku yang mengawalnya
biarkan semua terus begini
kerana bukan aku yang berfikiran begitu

Thursday, June 7, 2012

obvious

got a phone call yesterday
'weh bro jom kuar makan'
'mane?'
'kite makan jauh sket laa. .hehe'
i still ask even i knew it
but its lil bit hairan got a call suddenly
and ajak aku kuar
at the late of the time
well im changed my shirt
and dont want to think about that for the moment
a car arrived at front 
and plus me, it will be 6 people in it
so it is damn obvious dont want me to go along
i bloody sure and keep thinking the main reason
why ask me to go if you dont want me to go?
i am get used to it
get used to be a friend that always been . . .
gosh u know it right
asking from him about that
'weh sape ajak aku kuar eh? kau ke?'
'hehe. .dah la bro. .enjoy oke arini. .'

im glad he there 
keep me calm and make funny thing
even my comrad also dont call me to follow
although he go along with them
i know 
keep me in the dark side
aku lah orang kau datang untuk mintak tolong je
kaya always win
orang mcm aku yang tak berharta
tiada apa2
tak layak lepak ngan korang kan?


to Muhd A
thanx man for relieving me the whole night

Monday, June 4, 2012

aku tipu?

pernahkah anda melalui situasi
dimana anda eksiden atau jatuh atau ade injury
dan anda berada didalam kesakitan
tapi taknak semua orang tolong anda
anda bangun dan buat macam biasa
tapi mestila orang perasan kan dok terhincut2
pastu tanya kenapa
dan aku jawab sebabnya
dan lepas tu dapat la nasihat free



tapi pernah tak anda lepas jawab soalan tu
orang lain pulak cakap
'alah ntah2 kau buat2 je tu'
'eksiden ntah mana, jatuh mane kate serius'
pernah?
tak pernah?

ya
ini terjadi padaku
aku tau kau benci kat aku dah skang
aku mmg dah banyak buat salah
tapi note this
aku tak buat salah kat kau
kau susah aku tolong
ini kau bagi kat aku
dalam ati aku doa je kau kene lagi teruk dari aku




aku tau aku dijauhi oleh semua orang
aku pun taknak amek tau pasal korang
malas.