Kru kru Ayam

Tuesday, July 31, 2012

SKSPM 18.

2 tahun aku join skspm
versi 17 dan 18
tahun lepas pun aku ade wat post pasal ni
tak pendek giler la sebab ade problem sket mase tu huhuhu
so SKSPM tahun ni agak awesome 
tahun ni special gile sebab buat mase tga puase
maybe orang akan kata impossible
but impossible is nothing beb
kiteorg sume da pun buktikan program ni berjaya *yeay*
dan tahun ni agak best sebab hubungan aku sesama penggerak agak rapat 
yela faktor ajk yang sikit pun boleh digunapakai dlm skspm kali ni
tahun lepas amek kau 100 lebih
itu pun aku tak kenal sume

serius la aku rase skspm 18 ni penat gile bak hang !
1st day tu aku dehydrate cepat giler
sampai ptg da pening da
tapi bersyukur sgt aku dapat sempurnakan puasa itu
dugaan lebih sket tahun ni huhu
dan tahun ni agak special 
sebab ade kad raya
pasang pelita
dan first time aku dapat rase telur masak blackpaper
pedas gilak !
haha
anyway SKSPM 18 awesome
dan takkan hilang dari memori aku



pengarah yg cool : Aiman Razmi

antara pelajar2 yg hadir dari daerah bachok dan pasir mas

snap snap !

ain nabila yg belum tentu mandi pagi. hehehe. segar lagi dga org mengumpat

bile org da abes mengumpat, die tdo .

jalak skodeng bdak2 tga tdo tapi malu

salah seorang peserta : Arif Budu

beratur ramai2 utk salam bakal mak mertua. kononnya.

gembira sgt mereka amek gamba. *gembira sgt ~*

bdak laki pun tak kurang gembiranye

2 photographer yang aku import dengan dslrnye

Amru. katak ckp muke die cam acul bdk skspm lepas. hehe


our team.our soldier.our proud. 


freestyle. 

freestyle lagi.

delaila.

sifir ketam tidak dilupa. 




Exco Teknikal dan Multimedia SKSPM 18
the awesome.