Kru kru Ayam

Thursday, February 11, 2010

perjalanan yang banyak batu dan halangan

em...
ade...xde...
sume same je...
tapi ntahlah...
nk kate ok...
cm x je..
tapi redha je la


Ari tu....
mase aku jmpe2 ngan lecturer kimia tu..
*aku kan maseh blaja lagi..
aku g pun saje2 la...
lame da x jmpe die nii...
aku g bersma kwn2ku..

tiba2...
datang pulak ketua unit..
ketua unit ni lecturer aku..
sem ni..
adeke die g marah aku??
dpn membe2 dan para lecturer yg berkaitan
berada di situ
sedih...
result aku teruk sgt ke??
ok la... last exam aku dpt A..
skang B+...
bg aku ok la...
sbb aku da target lagi rendah dari tu..
tapi ntah la...
dan dari saat tu aku terpikir je..
aku ni cmne sbnrny...
nk studi ke xnk ni..
hadui...
dan hari2 yg mendatang ni...
aku harungi dgn sabar..
tinggi btul saba aku ni...
em...xpela...
tu je cte yg aku nk kongsi...
ade mase aku update g...


___same ade kite nk atau xnk, kite perlu harungi semua dugaan yang telah diturunkn oleh kite___

No comments: