Kru kru Ayam

Monday, September 20, 2010

kau wat aku sedih la mangkok!

kau mmg sial
nape la mende cmni kene kat kau. .
adui aku cm ta percaye. .

di suatu hari yang panas. .
kawan 1 : weh bro, jom ah jumpe kat kb mall. .kite g makan!
aku : oh! boleh gak! aku baru je sampai sini ha!
kawan 1 : cantek ah. .aku tunggu kau kat sini eh. .kau ajak la skali kawan 2!
aku : aah la. .cantek gak idea tu! lagipun aritu die cakap nak jumpe aku. . jap aku kol die. .

truttt.....truttt..
*nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi buat seketika kerana tuan nye tak angkat. . sile cube lagi sebentar lagi. ..

adeh! mane mangkok ni tak angkat2 lak. .
aku call lagi...
trutt....trutt....
start call 9.15 am
malas dah nak call lagi - 2.45 p.m. .

mane die ni. .
ta pe ah. .
busy kot. .

malam tu..

aku : eh kawan 2 call!
lalu aku tekan button answer

aku : weh dol kau g mane ah?  kau tau ta bape banyak miscall aku kat kau. .
kawan 2 : ha.. aku tau. .sorry ah weh skang aku kat johor ah. .
aku : johor?! asal jauh sangat? kau watpe kat sane?
kawan 2: ade hal sket
aku : adeh.. ingat nak jumpe kau tadi. .
kawan 2 : haha... ta pe ah. .ta de rezeki lah tu...

lalu aku sembang2 lah dengan die sampai letak phone. .


hari berikutnye. .
aku bukak blog die. .
aku terkejut. .
'rajin lak budak ni update blog' aku cakap dala hati
n then bile bace blog tu. .
damn!
what the ............!
betul ke ape aku bace ni?!

perasaan aku bertukar
fikiran aku celaru
fikir nape kau ta cakap je ngan aku pasal tu. .
argh!!


buat kawan 2 yang dimaksudkan
kau jangan risau
aku yakin kau akan sihat seperti selalu
seperti mule2 aku kenali identiti kau. .
yakin lah!

No comments: