Kru kru Ayam

Tuesday, December 21, 2010

penge'tag'an. .=_="

 haha ok ok
aku pun penah gak tau pasal tag2 ni
slalu aku g blogwalking
aku kkdg gelak2 gak tgk jawapan2 dorang
n then now
aku kene tag
kalo ta jawab t kurang manes la kn?
hehe so aku jawab la persoalan2 ni. .
time kasih wat NUR HIDAYAH NOORDIN sebab petik blog aku ye. .

 
1. Do you think u're HOT??
konfem ta. .wa kool la der. .



2. Ur current wallpaper?
gamba burung yang di import dari thecutestblogontheblock. .hehe

3. Tell about the wallpaper..
wallpaper ni aku pakai amek je sebenarnye. .da nampak lawa apelagi aku bedal je laaa...


4. The last time u ate pizza?
mase study week. .atau lebih tepat 14/11. .mase besday abg fadli. .tapi pizza islam tu je la. .murah pun ok what. .


5. Last song u listen to
lagu kita - aizat
dan aku terus menyanyi lagu ini untukmu~
walau berjuta mendengar
lagu ini hanya untukmu~

6. Besides completing this taggin' thing, i am...
fb-ing. .sambil menghabiskan sisa2 cuti yang berbaki ta sampai 5 ari. .T_T

7. Nicknames..
haha. .banyak sangat. 
tapi yang kat U aku suh membe call BRO je. .
gempak sket. .hehe


8. Tag 5 people
~apek kun akram hanafi
~yukana vi brittania
~sam senpai
~radi amin
~sinelayan haji ramli
:)


9. The person no.1 is..
abg korea!~


10. Say something about the person no.5 ..
nelayan yang da lame pencen. .sebab nak jadik akauntan. .


11. No. 3 in a relationship with..
ehem ehem~

13. Love words to no. 4
sayang kau sampai mati! haha


14. 4 facts about the people you tagged..
- mereka diselang selikan dengan membe U n matrik
-mereka juga adalah blogger
-mereka adalah kawan saya =)
-mereka berumur lebih 18 tahun. .haha
 
jadi diharap jawapan2 ini dapat memuaskan hati pengetag blog saye ni dan kepada yang ditag, saya ta kesah jika anda ta mau jawab tag saya ni tapi kalau jawab gtau la ye =)
 
 





2 comments:

Unknown said...

aku yg sering dilupakan..........

Bro said...

alolo jangan la majuk. .bukan lupe la tapi t kau borink lak sebab ramai da tag kau. .