Kru kru Ayam

Wednesday, December 21, 2011

pure.

lame rasenye tak menulis kat blog ni
aku pon tak ingat bile last aku post
rase cam kejap je masa berlalu
tup tup aku nak final exam dah
huhu
mmg sgt busy la kan
*iye la tu*

minggu depan aku dah study week
dan aku gak dah tempuh hampir kesemua cabaran bulan 12
siap ada cabaran baru lagi
tapi takpe
aku boleh buat semua tu
hee
dalam bape hari lagi nak masuk 2012
fiuu ni lagi aku tak sangka
aku rase baru cam bape ari lepas je dok merapu azam 2011 ngan radi
azam 2011 aku - menjadi lebih gempak dari biasa
dan aku rase azam aku tu tak mencapai piawan aku sendiri
sebab banyak lagi kelemahan aku yang aku sendiri baru tau
dan aku tak tau cara nak atasi
mungkin tahun depan tahun bertuah aku
siapa tau kann?

nanti aku pikir azam 2012 aku
tunggu next post oke!

No comments: