Kru kru Ayam

Friday, March 2, 2012

lapang

arini aku bangun seperti biase
ari jumaat mmg ari aku bangun lmbt
jadi secara sedapnya aku tido sampai 11 lebih
setelah permainan yang tak berapa nak menjadi aku 
main futsal malam tu
ishh


many things happen today
a rare memory i guess
perjalanan yang berlaku secara spontan
sungguh
aku tak terpikir nak nampak semua tu
aku nampak kapal terbang actually
tapi betul2 da nak mendarat lalu atas kepala aku
and that time i feel 'wow'
sgt lawa
mencari pantai yang aku selalu tgk signboard je
dan tak sangke pantai tu cantik gak

thanx coz make me think
yang setiap masalah mesti ade penyelesaian
aku tau aku da jauh dari aku yang sebenar
aku ikut perasaan secara tidak sengaja apabila menyelesaikan sesuatu masalah
aku sedar itu kesalahan aku selama ni
aku janji aku akan selesaikan sebaiknya
aku masih terfikir ayat kau
'aku suke tgk pantai, lapang je. .bile tgk tu, buat kite rase Allah itu ade'
aku mmg terharu kau bg nasihat camtu




i promise to be awesome

No comments: