Kru kru Ayam

Tuesday, May 29, 2012

lack of understanding

kkdg aku sendri pun tak paham dgn diri aku
terlampau kompleks fikiran aku
menerjah ke alam realiti
seakan tidak boleh diterima logik
tetapi aku sendiri tak tau
bagaimana aku nak kawal semua ni
sehingga pada suatu tahap aku rasa
jika aku mati ianya tidak akan membawa perubahan apa-apa
pada sekeliling aku
aku tak tau 
aku tak mengerti
minggu-minggu sebelum ni
aku bekerja seakan tiada akal
bekerja mengikut apa yang dirancang
tetapi tak dapat memahami apa aku buat
merasakan semua orang mengelak dari aku
padahal itu cuma perasaan bodoh yang timbul dari dalam diri aku
aku mau jadi seperti dulu
tetapi aku tak tau
aku tanpa arah
hanya meminta dari padaNya
supaya tegakkan kembali jalan aku
luruskan semula jalan di hadapan aku
supaya aku menjadi seperti dulu

No comments: