Kru kru Ayam

Saturday, September 29, 2012

fear . tear .

tadi petang
dengan berbekalkan semangat nak main volleyball
aku turun ke padang dengan hati yang tulus murni
tak jadi beli kasut sebab tak sempat
dok sembang pastu buat buat rilek kat bilik
last2 tak jadi nak g beli

so aku pun jog la seround dulu padang usm ni
nak test lutut aku okeh ke tak
abes seround , lutut aku okeh lagi
senyum lebor la aku 

n then aku ke court
happy gile rase dapat turun main
al maklum la lame dah tak g main sane kan
so masuk game baru
bajet nak jadi setter je sebab tak leh nak lari sgt
then baru dalam 3 minit main
tga nak kejar bola
prakkkk !
bunyi lutut aku
terhincut-hincut aku ketepi
pastu rase sakit kejap je then lari2 sket oke dah rase
pastu tak nak masuk lagi dah takut
huhu

balik tu aku jalan skali ngan rafiq
die kate meniscus pun kene operate gak
aku pun , erk?



harap2 tak laaa operate
cuak tahap tertinggi ni 

No comments: