Kru kru Ayam

Thursday, April 15, 2010

memori yang takkan dijual!

hye!
aku disini ingin memberitahu
bahawasanya aku telah menyempurnakan
PROGRAM DUA TAHUN

 
Sedih + gembire + rindu + sume rase ade....
mmg terbaek la matrik perak..
okeh ari ni aku nk kongsi cite sket....
kau nk dengar...
ta boleh dengar....kau bace...k!
roomate2 aku di KMPk...
tahun pertama...aku di masukkan ke bilik L2.TB.06...
bersama2 3 lagi pelajar yang laen...
tapi hanya dua orang je yang survivr hingga ke akhir tahun pertama.. 
iaitu aku dan dia...haha..
muhd irwan nawi
nama pamggilan iwe...ketek..
 ore klate...
dgn die la aku tau bahase klate...
haha
di tahun kedua...kene tukar bilik...
tapi aku bukan duduk di L2 lagi...sobs...
aku di letakkan di L1..
mule2 ingat ta best..
yela da biase kt sane...
ttibe kene tukar lak an...
aku dapat bilik 
L1.T2.18....
bersama2 mereka2 yang banyak memberi kenangan kepada aku di tahun kedua...
suke duke dikongsi bersama...
gelak tawa....susah payah...mcm2 lagi la...
mmg banyak kenangan...


Muhd Hafiz Abd Latiff...
Ustaz Apis..
roomate aku yg selalu kami ikut..
kkdg ape2hal kami mesti tunggu die dulu..
sebab die ni banyak pengalaman sket..
mmg best ah dapat roomate cm die...
hehe..



Mohd Hazim Aidil Faudzi..
Ajim...kkdg kteorg panggil nate ijau..nate bulu...ape la ntah...
banyak sangat haha...
nazi panggill die ni avatar..
sebab die ni tido je...
die ni chief dota bilik kami...
agak power die ni men dota..
sampai aku pun blaja ngan die ni..
die ni bg byk kenangan kt aku gak...
best dapat membe cm die.... 
haha...




Abd Rahman Roslan...
man...sawit...em lg satu aku malas nk cakap...haha..
wah...
dia ni..
bagi impak yang paling besar dalam idup aku..
aku dari tahun pertama lagi ngan dia...
tahun kedua dapat satu bilik lak..
dia ni lagi banyak tiggalkn kenangan kt aku berbanding org len...
sebab mmg die lah kawan aku yang paling rapat...
aku xkn lupe time gle2 bersame die ni..haha...


so, itu lah roomate2 aku di matrikulasi...
nanti aku citekan lak pasal membe2 aku yang lain....
hehe...  


1 comment:

kang_senpai said...

tetibe je ak menangis.thanks bro 4 this reward...friendship