Kru kru Ayam

Tuesday, April 6, 2010

pengalaman yang bernilai.....kot?

hello....
arini ari yang pertama aku di dalam minggu final exam...
tapi aku maseh lagi nk memblogkan diri aku...

knape kah????
saje....
okeh...
minggu lepas aku ade ajar membe2 aku
ajar kimia....
organic chemistry la...
hari ni aku nk cte sorg2 yang aku dah kategorikn mereka2 ni 
"agak nakal la"


1. Si Nelayan





farhana ramli
die ni anak murid aku yang paling lame...
yg first la dalam erti kata laen..
die ni jenis cepat pickup..
perangai pun........ok la...
sbagai murid 'mereka2' ni mmg suke tak pay attention...
haha... sinelayan tolong jangan mara...
kalo korg rajin pegi la blog die...

kompom best kalo bace blog die ni...
sebab sambil mencandat sotong dan menjala ikan..
die ni banyak cite gak nk dikongsi...
haha...okeh2...next..





2. All I Want Is Fun






sebelah sinelayan itu lah die...

nazirul ifwat
ha...die ni murid paling nakal dalam kelas..
de je mende nk bangkang cikgu neh...
die ni kembar sinelayan...
kembar perangai dan laen2...
setiap kali aku cakap salah je ade je point nk pangkah...
pendek kate memang degil la die ni..
tapi die ni ok...
blaja pun rajin...
lagi satu die ni gile dota...
tau kn?
ha...yang tu la...
ari2 datang bilik aku ajak men dota...
tapi tu dulu la....
skang die ni studi ow......
wah! bgusnye........
kalo rajin datang la blog die....
informasi2 terkini dota ade kot kt blog die ni...



rajin2 la singgah ye....hurmm...last2..





3. Een...........






(sori gamba anda dicuri secara senyap oleh saye...jangan mara ha...)

Syarifah Syazreen....
ha....die ni murid yang paling fokus skali...
dalam kelas pun concentrate sentiase...
blaja pun ok..
tapi satu je die ni..
slalu datang lambat....
phew....
kadang2 sempat g bli air kosong tunggu die ni...
tapi takpe...

datang la blog die ni...
usually die bercerita pasal diri die...




hehe...ha...
itu lah murid2 ku...
dan juge membe2 aku di matrikulasi...
suke duke kekadang kiteorang lalu bersame...
dan minggu ni penetu segala2nye...
harap korang berjaye k!

ini lah pengalaman yang bernilai bagi aku sebagai kawan2 mereka...
menolong itu kan baek...betol tak?



argh...ngantok aku blogging time ni...
sok ade exam g...
wish me luck la keh...
salam....

No comments: