Kru kru Ayam

Friday, October 22, 2010

punoh berkecai.

sepanjang hidup aku sebagai blogger yg ta berape aktif ni
aku ase ta penah lagi aku tulis pasal hati aku

ok ok adelah sekali sekala
hehe
cume post kali ni
aku tulis sebab ta tau nak cakap kat sape lagi pasal ni
aku ase aku da ta de harapan lagi nak masuk line die
da berkali kali aku cube
die cam ta nampak je
ta pe lah
aku tau aku sape
aku mmg ta hensem
aku ta taf
aku ta pandai
aku . . .
sgt jauh dari mamat tu. .
aku mude dari kau
mamat tu jauh lebih tua dari aku
ofkos mamat tu lebih matang dari mata kau
ta pe

biar aku undur diri
dan mulai hari ni
aku ta kan rase suke gile2 kat kau lagi
ini pengakuan. .
terima kasih kerana buat satu perasaan yang aku selalu rase
pada diri kau
walaupun aku tau 
kau ta de hati pun kat aku
aku S.S
*sile paham dengan sendiri ye semua

aku kosong semula. .
=.='

3 comments:

FaZiSmaiL said...

hoho
bro..
kool la..
dia rugi la terlepas ang..
kool men!! =)

sam_senpai said...

lek ah brader...jodoh,ajal,rezki sume dah tercatat...namun untuk jodoh kita kena usaha skit la...jadi baik untuk mendapat yg baik2 pula..heh.heh.

-Metamorphosis- o_O said...

thanx all!