Kru kru Ayam

Sunday, October 10, 2010

rasa sangat diperbodohkan. . .

hey sume
minggu ni aku ade terpikir
ape yang aku wat kat matrik dulu
dan antara bende2 yang paling aku rasa amat dalam skali
ofkos perasaan suke kat orang len kan
tapi sejak due menjak ni
aku terpikir balik
mmg aku ni seorang yang BODOH
dalam hal cinta2 ni
dan aku rasa sangat2 diperbodohkan
straight to da point la
aku ade usha lek fb 'awek' aku tu
dan aku ta terkejut la die da kapel balik
n yg aku tak paham
nape mase aku ngan die dulu
mmg susah gile nak kapel
dan2 ngan balak die baru ni
2 bulan je????
adakah mmg die seorang yang.............................
emm....
dan ade statement die dalam tu
"aku mmg xpenah trime sesiape dalam idup aku sehingga bertemu die'
*die tu balak baru die


!!!!

wth??
aku ni sape dalam idup kau mase lalu???
kalau xnk cakap xnk la bodoh
aku boleh trime
dan bukan aku desprate gile nak kan cinta dari kau
aku still nak kt kau dulu sebab kau react positive kt aku
thats why aku x carik lain
n now aku tau 
what type of woman r u
damn!

moral of story : jgn stalking fb or ape2 yg berkaitan dgn masa lampau... kalo x kau mencarut ta tentu pasal....

No comments: