Kru kru Ayam

Wednesday, November 17, 2010

salam aidiladha.

di pagi raya yg indah ini
pada jam 7.20 pagi
disni saye
Amirulhisham Mahmud 
ingin mengucapkan selamat ari raye aji 
kepada semua pembace2 blog saye
dan follower2 kesayangan
huhuhu


tahun ni aku tak balik raye kat umah
sebab 21 nov ni aku ade exam
so setelah di timbang dengan menggunakan alat penimbang elektronik kat msa 4
aku ambil jalan untuk tidak pulang beraye bersame2 keluarga tercinta
dan lembu yg menjadi calon untuk disembelih yang sudah pastinya telah ditambat dekat depan surau fasa 1m tuh
kali ni aku kene amek lembu dari kelantan 
yang terbaekk punye... haha. .



semalam telah berlangsung kertas biochem yang penuh cabaran
aku kene double kill ngan ketas tu 
T_T
tak sangke ketas itu susah nak mapuh
mmg kemungkinan kene repeat ketas tu cam tinggi je
soalan yang kuar mmg hampeh gile
semua yang aku bace tak masuk
alih2 kuar yang aku bace gitu2 je
yg mmg bukan soalan yang patut dikeluarkan pleh FLL dan konco2 nya.
tapi apepun ketas tu da abes
dan tinggal lagi 2 ketas utk aku beraksi
haha
ok ok aku nak g mandi ni
jap gi nak solat raye kat surau murni usmkk
selamt ari raye sume!

No comments: