Kru kru Ayam

Wednesday, November 24, 2010

tga watpe?

apabila berkata tentang tajuk diatas
selalu nye ia digunakan untuk memulakan sms
contoh : hye...tga wtpe?
dan ia juga telah menjadi tajuk untuk post aku kali ni..
haha..hari ni aku masih berada di usmkk
sebab ade lagi satu je ketas yang tinggal
iaitu bahase jepun 100
atau LAJ100
mmg
aku tau ramai terkejut aku amek bhse jepun
ramai tnye knpe ta amek bhse korea, cina, mahupun kadazan
tetapi aku amek ni bukan saje2
ini adalah disebabkan PA aku suh amek
dan aku pun amek la ape lagi
jadi da abes da aku blaja bhse tu
phm ke tidak ta tau la..
bahase jepun ade dua jenis
hiragana dan katakana
katakana sumpah aku ta tau
sebab hiragana pun aku da sangkut
jadi pada ari jumaat ni aku akan amek exam dengan gamblenye
ye itu lah strategi aku skrg
dan lepas tu aku nak balek!!

huh...jepun oh jepun. .

2 comments:

aqim said...

haha,,best ker blajar bhse jepun..

Bro said...

best tu best je. .tapi nak paham tu susah sket . hehe