Kru kru Ayam

Friday, January 28, 2011

nak salahkan sape?

arini ramai da membe aku balik umah
aku jek stuck kat sini g
sebab balik esok malam ngan soso
*soso adalah senior saya
jadi nak kate boring tu jgn cite la kan
tdo
bangun 
online
last2 tulis blog
ni ade satu isu yang aku nak cerita
pasal lelaki dan wanita
ok kalau lelaki kan
bile kite tanye "kau da ade awek lom?"
ramai mesti nye jawab belum
lagi2 kalau yang tanye tu cun giler
contoh terdekat da jadi da petang tadi
mase aku makan ngan membe2 aku
haha
tapi memang susah le nak cari 
pompuan yang akan cakap camtu
tapi sebenarnye
memang ade der
berlaku dekat aku
aku tanye
'sape anta kau balik g terminal ni? skandal ke? haha...'
die jawab, 'ish.. mane ade..kawan je kot..'
last2 mata-mata aku gtau* ui mata-mata tu!
die g date kat kedai sup kat depan tu ha
aku pon. .ok. .
cakap lebat jek budak ni
da la aku senang mempercayai
haha
lagi satu membe aku ni
'die tu senior je la.....'katenye
abes sume die bangkang kalau ade orang cakap die kapel ngan senior tu
cakap ade skandal pon mara suda
last2 malam ni ha
g anta membe die kat terminal
'kau g ne td?'aku tnye sebab enset die mati sebelum tu
"aku g anta membe kat terminal"
'oh. .sorg je?' aku mengorek rahsia
'xla" jawab minah ni
'ngan sape?'
"ngan a____" 
*atas dasar kontroversi aku xgtau name skandal die

=_=''
aku ingat lelaki je
jadi kepada sume gurl2 yang singgah tu
jangan salahkan lelaki kalau bab2 ta mau ngaku ade awek ni
sebab gurl pon ade ok.

No comments: