Kru kru Ayam

Friday, February 4, 2011

no big deal lah!

ok zaman torres for the reds da berlalu
skg ni die nk sgt jadi the fuckin blues
so let it be
haha
*aku da semakin jadi anti-blues
ok ok
aku da ta mau cte da pasal torres
macam bile beckham tinggalkan MU dulu
ramai fans MU yang sedih
lagi2 abang aku
tapi ade penggantinye
sapa?
ya 
anda betul
dikala itu Cristiano Ronaldo adalah penggantinya
same la ngan torres ni
memang dalglish ade beli 2 forward
tapi bagi aku
pengganti torres bukanlah no 9 tu
tetapi no 7

SUAREZ!
jyeah!
ape apehal pon
aku harap liverpool will be better lepas ni
kalah menang tu biaselah
tapi jangan le asek kalah jea
aku panas nanti
haha
mari kite layan gambo ni

suarez bersama jersi bertuah nya.. fuh naik la kau kat Anfield



kenny dalglish bersama suarez dan carroll



yeah. .itu dia!




tengok balik si suarez ni
teringat aku mase torres baru masuk liverpool dulu
mas tu die ni macam suarez la
mude g
budak baru naik
benitez beli torres sebab die terer kat euro
dan dan benitez beli die dari athletico madrid*betul ke aku tulis ni haha
suarez ni darii ajax lak
kalau dalam mase 4 tahun
chelsial nak beli gak si suarez ni
mmg aku FUCK gile la ngan chelsea
ingat
You'll Never Walk Alone!
YNWA!

2 comments:

asTaNa iMpiaN said...

wahhh...fan suarez ke ? fanatic nmpknye...hehe

Bro said...

bukan suarez. .liverpool fan lah. .