Kru kru Ayam

Thursday, February 24, 2011

alhamdulillah.

februari has come to its end
makneye banyak da aku langsaikan tugas2 aku
skang tinggal tugas untuk bulan 3 lak
walaupun arini maseh lagi februari
be prepare awal adalah satu bende yang bagus kn?
dan bulan 4 aku da final exam
speechless
ta tau nak cakap ape
da dua sem rupenye aku kat sini
duduk kat sini banyak mematangkan aku
sebab kat sini kite kene control banyak bende
idup kat U kn
ta macam matrik
even matrik tu dok terperap jek
tapi matriklah platform pertama aku berfikiran positif
aku rindu time tu!
aku sungguh motivate
dan segalanya mungkin bagi aku untuk melaksanakan

tetapi di universiti
banyak mengajar aku kegigihan
walaupun baru setahun jagung kat sini
erti berdiri dengan lebih teguh
kat sini keadaan pembelajaran sgt2 berbeza
dan skang baru aku ingat kata2 lecturer matrik aku dulu *sigh

banyak problem aku kat sini
mmg blog ni adalah salah satu tempat aku lepaskan semua
tapi nak cari kawan yang sentiasa mendengar tu
aku rase ta dapat lagi
aku rindu PUYI!
dielah membe yang selalu dengar dan menolong aku mase aku keliru
dengan diri ni
kalau kau bace ni puyi
aku mmg rindu nk cerite2 ngan kau
ade byk sgt masalah yang aku nak tanye pendapat dewasa kau
aku ta tau kemana motivation aku skang
dan aku keliru dalam banyak bende
and aku sgt3 lah rindu nak bergurau ngan kau
haha

aku tau blog yang banyak menulis ni kkdg boring gak 
kan?
oleh itu
tunggulah kemunculan gamba2 di blog ayam aku ni eh
live dari dslr bebehhh!
hehe
oke oke
nak selesaikan kerja yang 'banyak' tu

No comments: