Kru kru Ayam

Tuesday, March 15, 2011

dimana kamu semua? T_T

selamat sejahtera kepada penngunjung
amaran : post kali ini adalah luahan hati
jika anda nak bace dan memberi semangat,silakan
jika anda ta mau, please tkan closed the tab
okay?







korang
tau ta sebenarnye
aku memang rindu korang
walaupun memang kite saling tegur menegur
tapi kite semua ta serapat dulu
ada masalah kite same2 harungi
ade mase kite same2 chill
tapi 
walaupun sekarang ni memang korang ta nampak perubahan
tapi aku ni
terasa di asingkan
kalau aku ade salah
please tegur aku
jangan mendiam seribu bahasa
aku nak sangat protect korang sebab aku sayang korang sebagai kawan
aku ta tau mane nak cite masalah bile aku ade masalah
aku ta tau nak bergurau ngan sape bila korang wat aku camni
aku tau dulu kite berempat je
sekarang korang dah berlima
kalau nak out memane da ta payah ajak aku
fine
aku memang ta kesah
tapi aku kesahkan perasaan aku ni
perasaan 'gelap' dari dalam diri
dia berbisik mengatakan korang kawan ngan aku dulu
hanya untuk kepentingan korang
senang nak minta tolong
lepas tu dah, abes. .
aku sedaya upaya menidakkan semua aspek2 tu
aku nak pikir positif keatas korang
tapi 
semua itu seakan2 betul
dan aku ta boleh nak cover positif lagi
kadang2 aku emo lebih
tapi korang memang ta tau kan?
aku ingat lagi ayat tu
'orang kata kalau ade kenangan manis awal2, nanti akhir2 kite akan berpecah'
aku TA MAU perkara ni berlaku
dan aku akan cube untuk menidakkan pepatah bodoh ni
tapi kalau aku sorang je
aku ta boleh



aku mimpi ngeri petang tadi
ade membe kite cakap korang memang gunekan aku untuk kepentingan korang
dan dalam mimpi tu aku rase sangat2 sedih
sampai aku bangun pon aku nangis
memang aku ta kuat
dan aku harap bende tu never happen to four of us.
please

tapi mimpi tu datang mase aku tido petang
mak aku cakap mimpi petang ta pernah jadi
(positif bro positif!)

2 comments:

nur hidayah said...

positif..yar positif..manadaa aku asingkan kau..:(..hehe

Bro said...

:)
i noe. .
yea positif2. .
tapi kdg2 otak penat nak pikir positif. .