Kru kru Ayam

Thursday, March 3, 2011

aku ta brani.

memang le gentlemen tu penting
kalau suke kat someone
lelaki akan menjadi starter atau pemula
cakap le ' saya suka awak' ke. ape ke.
masalahnye kalau ade lelaki yang trauma cam aku ni
nak wat camne?
nak confess tu bukan senang
perempuan ingat cam makan sotong kering
tapi aku lihat ianya adalah bende yang paling scary dalam idup aku
memang la
kalau kite suke lelaki akan trus cakap
tapi kalau kene reject
or perempuan akan selalu cakap 'saya tak bersedia'
kau ingat lelaki ta malu ke
lagi2 perempuan ni MESTI punye cite kat membe die
pastu da heboh satu kampung cakap ade orang syok kat die
memang
kadang2 ade perempuan yang akan diam
ta cite kat membe die pasal ni
tapi SEBAHAGIAN besar akan cerita
ta bersedia la 
ape la
nak skandal2 la
last2 lelaki yang tunggu2 ni ta dapat pon
aku ta salahkan perempuan 100peratus
tapi lelaki ni ta boleh le nak tunggu je
wat cam patung ke hape
bile dok lepak ngan membe ponpuan lain
da bagi sign ckp ta suke
padahal suh tunggu
bukan nye da jadi awek pon
adoi ta pasal2 je aku update blog arini

aku memang ta brani nak confess
walaupun aku suke kat seseorang
dan ia nya adalah satu perkara yang menjadi trauma dalam idup aku
ketahuilah.

5 comments:

Aniz said...

aku juga tak brani...huhuhu

Bro said...

=(

Ainnnn said...

hehe.go bro!

W.o.a.y.I.e.s said...

isy2,, rilek2.. bleh je sebenarnye, kne ade semangat kental n jgn mudah fed up okeh...(saje mmberi pandangan)

Bro said...

tengs ai n i. .hehe =)