Kru kru Ayam

Tuesday, June 28, 2011

bola dalam luar.

kesesakan duit membuatkan aku nak cari keje je
mak aku pon da bagi green light
tapi masalahnye da tinggal 2 bulan je lagi
dan bulan depan ialah bulan ramadan
membuatkan aku berfikir sebanyak 2 kali atau lebih untuk keje
kalau keje tu mmg la best
tapi bulan julai adalah bulan Copa America
hahahaha
aku macam ta nak lepaskan je kan
bukan senang nak tgk bola kat umah ni
dan bukan senang juga nak dok umah je
makin besau le aku t
jadi aku ingat nak tanye la pendapat mike semua yang singgah kat blog teman ni
ate ape pikior mike semua?
haha

2 comments: