Kru kru Ayam

Thursday, January 19, 2012

back to kesuma.

arini
khamis bertarikh 19/1/2012
aku masih duduk di depan laptop sedangkan esoknya nak blah dari usmkk neh
dengan beg sume tak kemas lagi
rase cam malas lak nak balik
tapi mmg kene balik pon 
nak duduk mane lagi ye tak?

so abes dah sem 3 aku sebagai pelajar forensik
suasana yang agak berbeza dari sem-sem yang lain
aku malas nak tulis ape yg berbeza tu
cukup sekadar aku bagitau ianya sangat berbeza
sgt byk perkara terjadi
sgt
sgt
sgt
banyak
takpe pengalaman itu adalah guru terbaik dalam kehidupan
aku redha dengan ape yang terjadi
aku malas nak amek tau pasal sume orang
aku amek tau
dikata aku poyo
tak amek tau
dikata aku sombong
perangai manusia yang tipikal
aku rela kan 
aku perlu cari satu resepi baru utk aku terus bersemangat
mengejar cita-cita aku ni
walaupun kenyataan nye bende aku belajar ni tersimpang jauh dari apa yang aku idamkan
aku akan selalu ingat
setiap yang berlaku ada hikmahnya
Allah tu tau segalanya
mungkin kita rasa bende ni dah tak betul dah 
tapi percayalah
satu hari nanti aku akan rasa tidak menyesal
dengan apa yang aku telah buat
aku percaya kepadaNya
^_^


aku taknak cakap pasal die dah
'dan bukan gayaku
rebut pacar orang
meski hati tulus
cerita berakhir tak senang'

No comments: