Kru kru Ayam

Thursday, January 12, 2012

just happy to see your smile.

uh abes sudah empat paper
last two paper mmg berniat nak membunuh pointer aku
tak bagi can langsung *heh!
next paper Forensic Psiko
paper ni aku harap2 boleh la jawab
takut gak pointer turun lagi
urgh

2 3 ari ni aku rase cam takde semangat jek
mane pegi aku pun tak tau
lepas jek paper TBM semalam
dah tido tak ingat dunia dah
abes paper duk main pes macam takde hari esok
pastu malam kuar ngan budak2 ni lak *ha ni lawak*
pastu ngantok gile
tido awal bgn sharp2 pukul 6
pastu tido balik pastu bgun solat pastu tido
aku dah hilang kawalan
jeles gak tgk membe da abes 2 3 lecture note psiko
tapi takpe!
mase ni la nk tgk hebat tak hebat kite manage time
kan?
haha





senyuman kamu sungguh ceria
cover line lagi bro.
hee

No comments: