Kru kru Ayam

Monday, February 20, 2012

Luqmanhisham Bin Nazrulhisham


kegembiraan yang jelas terpancar 
dari muka seorang ibu yang mengharapkan
hadirnya seorang cucu didalam keluarganya

tahniah abang dah jadi ayah
tahniah kak mun dah jadi mak
tahniah mak sebab dah jadi nenek
dan
tahniah abah sebab jadi atuk
hee



tahniah gak kat aku dah jadi pak cik


comel nye la anak buah aku.


gamba mase aku jenguk die sebelum balik aritu.
tidur je.
bila aku agah senyum cam nak taknak je
huhu
paklang kamu ni nak balik kelantan dah ni
geram nye kat kamu!


adela jugak kenangan gamba aku ngan die mase baru pas lahir
walaupun satu
huhu



welcome to Mahmud's Family

Luqmanhisham.
(:
Paklang doakan kamu jadi anak yang soleh dan patuh arahan agama
serta arahan ibubapa
jadilah insan yang berguna dan berjasa untuk ibubapa kamu
itulah harapan kami semua. 






1 comment:

siti noorain mohd hashim said...

bila budak ni besar nanti sruh dya bca post nie=)