Kru kru Ayam

Monday, June 11, 2012

asing

biarpun aku yang asing
selalu memikirkan korang
tapi aku tau
dunia ini berputar
selagi korang macam tu
selagi korang berfikiran buruk terhadap aku
selagi tu aku akan terasing
bukan aku yang nak mengasingkan diri dengan korang
ya 
memang salah aku
ter marah
ter emo
segala ter lagi la
tapi aku berfikir jugak
kenapa korang tak leh terima aku seadanya
aku terima korang macam mana korang seadamya
korang emo
korang marah tak tentu pasal
korang buat aku cam kuli
aku oke je
aku anggap korang itu korang
itu lah yang aku perlu terima sebagai manusia
tapi korang tak boleh terima aku macam mana aku
dan terus mempercayai kata-kata orang lain yang mungkin ditakdirkan untuk hancurkan relation kite yang kuat dahulu
kini aku sendiri
aku boleh hidup camni
aku tak mati lagi 
tapi ingat
jangan sampai satu hari 
aku tak tolong dah
aku buat tak tau dah
dan mase tu korang nak benci aku
nak sumpah aku
nak cakap belakang kat aku
aku tak kesah sikit pun



biarkan semuanya berlalu
kerana bukan aku yang mengawalnya
biarkan semua terus begini
kerana bukan aku yang berfikiran begitu

No comments: