Kru kru Ayam

Thursday, July 28, 2011

bangkitlah Harimau Malaya!

ok skang ni sane sini mesti ade tulis pasal Harimau Malaya
atau lebih gerek, HM
sume ok, maksud aku semua
fb, twitter, blog, myspace
*erk myspace tu aku tipu hahaha
boleh dikatakan hampir semua orang dok cucuk
 Singa laut yang ade singa import tu
aku pun ape kurangnya kan
tapi bagi aku, aku respect orang2 camni
at least kite bagi semangat secara tak langsung kat diorang
walaupun diorang ta bace or bukak pon fb diorang
ok ade la kot malam2
jadi harapan aku
jadikan kekalahan aritu satu pengalaman yang
boleh memberi kita kejayaan
harus fokus, harus kuat mentaliti
sebab singapore kuat main psiko
dan aku pun tengok bola jap g
hahaha
tapi depan tv je la
tiket abes woo



dan aku harap arini die akan beri sinar kepada HM
dan mencipta gol untuk Malaysia
bukan legend bodoh macam fan MU wat tu
okeh niat kene betol yee


No comments: