Kru kru Ayam

Wednesday, July 13, 2011

menyampah

aku menyampah bile tengok name kau
itu baru name tu
nampak gamba kau ape tah lagi
walaupun aku belum nak buat Perang Dunia ke 4 ngan kau
tapi kalau kuar je name kau
sumpah aku menyampah
memang aku bukan sesiapa nak menilai kau
aku pun punyai kelemahan
tapi dengan ape yang kau wat
serius aku nak muntah
tulis cam budak bajet dalam fb
macam hebat doh kau
lagi2 tgk seteru lame aku kemain dok puji kau
lagi tambah je panas aku
sekali sekala cam bodoh gak aku
percaya kat orang cam kau
membiarkan hati aku dulu cakap
kau bukanlah budak jenis camtu
tapi ternyata first impression aku betul
first impression aku selalunya salah
i mean sangat selalu
tapi kau punye mmg betul
sangat bajet.

2 comments:

kang_senpai said...

awat ni bro?huhu...ak kah itu?hee

Bro said...

ish. tak kan kau.