Kru kru Ayam

Wednesday, August 17, 2011

salam nuzul quran.

arini 17 ogos bersamaan 17 ramadhan
menandakan hari nuzul quran
so ramai la cuti arini ye dak?
time kuar tadi punye la ramai
tanye mak aku baru aku tau sebab nye ape
hehe

smalam aku penat gak la
bukan sebab keje 
tapi sebab kuar jalan2
da la pagi tu aku g rembat tgk bola
padahal dah tau soknye nak kuar kan
tapi mmg puas ati la tgk bola
rugi gile ta amek aguero jdi striker fantasy aku
kalau tak syiookk ooo!
tapi mmg cara abes la mamat ni
2 gol berserta 1 assist dalam debut pertama

amacam gol wa? style tak?

dan aku pun tido la pas solat subuh pagi tu
ttbe dalam kol 9 camtu Sam Senpai aka man call
'lambat g ke bro? aku da sampai'
adui cepat plak die ni sampai
aku pun dgn lajunya g mandi pastu anta baju ke dobi
n then trus rempit ke ktm kajang

dalam kul 11 gitu bertemu la aku ngan sam yang da setahun lebih ta jumpa
dari lepas abes matirk la katekan
haha
ape lagi nak makan ta boleh
so g la tgk wayang cite koboi yg 'okeh' la best nye
jalan2 satu mid n then teman die carik jalan
pastu dalam kul 4 tu aku balik
sampai2 umah je mmg penat abes
mata da ta leh tahan dah
pas solat asar trus terbongkang kat katil
bgun2 da kol 6 lebih

perasaan gembira jumpe membe lame tu mmg jgn cakap la kan
kawan aku paling akrab sekali ni
biar gamba lepas ni yang terang kan
hehe
anyway salam nuzul quran!

sam semput. hahaha

 atas permintaan, aku amek jugak la. .haha*sori man pecah lubang sket

 lif south court mid valley. gembira kan die?


(:


bergambar sebelum balik. 

*gambar tak diedit kerana malas. hahaha

4 comments:

sam_senpai said...

ahaha...x leh bla..ada player fantasy...dulu ramai kot orang main...huhu...thnkx teman strolling satu KL..wahahah...yang x leh bla..siap berlakon lagi kol someone padahal nak amik gambar,hehhe...nway...happy fasting my BFF(teringt plak BFF bob dalam cite tolong awek ak pontianak..hehe)....

mykhalis said...

main football fantasy ke? Khalis main jugak..minggu lepas dapat 82 mata

Bro said...

@sam_senpai : aku nak try oh. .org kate tak cube tak tau. .haha. .no hal la! nak kuar ajak aku lagi k! *takyah nak ingat sgt la kan kat cite tu. .hahaha!

Bro said...

@mykhalis : hehe baru tahun ni main. first time. so point pon takde la byk mane bro. ade masuk mane2 league ke?