Kru kru Ayam

Tuesday, August 2, 2011

ter lepas la pulak.

arini perut aku kosong
sebab arini aku terlepas nak bersahur
bangun2 je da pukul 6.20
aku pun mase tu da macam
WTH!!!
pukul 6 da!!
cepat2 aku ketuk bilik mak aku
pastu ngan mak aku sekali terkejut
astaghfirullah die byk kali
da tu die cpat tgok jam die
*same ngan reaction aku mase bgun tido tu
aku pun cakap la takpe takpe
janji da niat
die pun terus bangun solat
haha

ni perkara yang TAK selalu terjadi kat rumah aku 
kalau kau U ke matrik ke adelah
tapi kat rumah memang tak
selalu mesti sahur punye
pengalaman ni pikir balik kelakar la plak
haha
anda ade pengalaman seperti ini?
sila senyum sorang2 di depan komputer anda 
haha
senyum. bukan minum air tau
tunggu azan maghrib dulu

2 comments:

MAISHARAH said...

hik hik hik..kat matrik jarang sahur haha..sekali sekale law rajin turun sahur cafe c..!!law malas makan kol 2 pagi haha

Bro said...

haha. kau dekat ngan cafe c bole la. aku ni nak sane jauh oh mai. hehe