Kru kru Ayam

Friday, July 20, 2012

ERU ERU

sejak aku join mercy ni
aku da kene ikut semua program diorang
utk kesenangan aku gak nanti bila ade program
dan2 lagi die siap spot g aku sape
jumpe trus siap tau name
abes la aku

so ERU stands for Emergency Response Unit
2 hari, 14-15 Julai 2012
kat HUKM
tempat arwah atuk aku dulu
so aku pun da familiar la ngan jalan kat situ
pagi2 da kene bangun
rase cam nak g sekolah dulu
pagi2 buta bangun mandi
haha
then sampai sane amek lu foo yen ngan chou
membe kan tak sampai ati lak aku nak tinggalkan diorang *ececeh*
jadi program tu terangkan kat kiteorg macam2
Sphere project
camp fire management
Code Of Conduct
pasang khemah yang besar bapak punye
walaupun penat + boring sket2
tapi at least aku ade la jugek program dari duk umah
hahaha


actually mercy da jauh dari objektif utama MERS
MERS adalah resque team
tapi bile masuk mercy die jadi humanitarian services
so aku skg da teragak2 nak masuk mercy
haish ~

No comments: