Kru kru Ayam

Wednesday, July 4, 2012

rumah

bile sampai je rumah
perkara pertama aku berusaha untuk cari adalah broadband
tapi ape punye malang la nasib aku broadband prepaid maxis aku dah kene potong
sebab lame tak topup
so die da tamatkan perkhidmatan
jadi aritu aku jalan2 kat low yat
usha harga tab ( utk kakak aku)
jalan jalan dan jalan
last skali aku nampak digi broadband PREPAID ! (ini penting sbb aku tak mau pakai yg byr tiap bulan)
aku pun usha sana usha sini
dengan keyakinan yang ada aku beli
starter pack rm50 kot (kene kencing ngan abg aku sbb die kate rm20 je simkad)
aku pun redha je sbb mmg nak gune tenet sgt dah
nak siapkan keje skspm tu
ERU lagi


jadi itu lah cerita aku dan broadband 
menarik bukan?
baik cakap menarik sekarang *asah parang, mata jahat*


bagus !
jadi sementara tunggu skspm ni
aku ada kerja baru dah skg
jadi drebar mak aku
oke la dari duk umah jee
hehe
sesapa nak ajak aku hang out
call je aku
boring gak kkdg huhu

No comments: