Kru kru Ayam

Tuesday, April 12, 2011

penangan.

arini aku ta tau ape nak jadi ngan aku
psiko ta bace lagi
anatomi baru sikit jek
tapi hepi je cam slalu
mase matrik dulu boleh cite la
boleh makan
bile da sampai U ni 
cam da kene shock sket
btw
tadi aku baru tau camne nak wat lintasan proxy
kalau nak tgk youtube gne proxy biasa 
hehe time kaseh la ye mat yeng gtau aku
aku pon dengan sangat teruja nya g tgk vlog terbaru matluthfi
tajuk - mari merungut 
lawak tu memang ade la kan
da abes tu aku tetiba teringat kat anwarhadi lak
jadi aku usha channel die
tgk2 pap! ade video baru #12!
layan. 
layan punye layan
tapi last2 aku terkena balik
video tu dia cakap pasal solat berjemaah
aku pon. . .er. . . ok. .
camtu je la
hehe
ta nak explain panjang2 t aku malu balik
hehe
kalau nak tau g la tgk sendri
hehe
aku kene berusaha dengan lebih keras lagi neh
ta boleh satu hari satu lecture
ade lagi 5 sistem nak kene abeskan
campur psiko lagi
organik ngan analitikal letak tepi dulu eh
apa boleh wat
nasib badan.


p/s : arini ade match liverpool! cam biase la YNWA!

2 comments:

FurBall said...

ko kena atleast 3 notasatu hari tuk satu subject lew..then bila dah dekat ko juz go through..tp ikut cara ko lew..yang pasti anatomi tuh mmg kena hafal gila babeng..dah dapat c+ ke atas kira bernasib bek lew..tp this sem byk physio..so cool jew r..ahahaha..tiba2 bg nasihat study kan..ngeh3

Bro said...

tengs mus. .aku mmg tga bengong bace nota prof farid neh. .kene susun balik bagi aku senang paham. .da satu keje lagik tu. .