Kru kru Ayam

Monday, April 4, 2011

plus minus is equal to fenin.

lumrah kepada semua mahasisiwa
ataupun boleh la kate semua pelajar yang masih belajar
saat time nak exam tu
ade je penyakit 'malas' tu datang
at least la kalau die tu memang study bagai nak gile
dapat nombor satu dalam kelas
jawab exam macam tulis balik ape yang ade kat dalam lecture note tu
memang dean list la kan
tapi kalau dapat student cam aku neh
camne?
aku memang ta suke nak hafal lecture note
siap mase exam tu boleh bayang kan lecture note tu camne
kalaua ade dua noktah sebab lecturer salah type pon boleh ingat
memang tak la kan
bagi aku itu semua ridiculous
baek kau jadi penghafal buku seumur hidop
kan?
nak paham tu memang la susah 
tapi bile da faham
n tau ape function sesuatu ilmu tu
ta payah nak ingat lecture pon ta pe
dan bagi aku manusia jenis ini la yang aku paling hormat sekali
bak kate lecturer aku
'orang yang kreatif seribu kali bagus dari orang yang genius'

minggu depan punye depan wa mau final
da 2 sem kot.
*bangge!
i'm extremely proud to be a forensics!

No comments: