Kru kru Ayam

Wednesday, August 11, 2010

apa beza ramadhan al mubarak dengan CA test?

alhamdulillah
di saat aku tulis ni
makne nye aku tga berada di malam pertama bulan ramadhan
kire nye waktu maghrib tadi la masoknye
dan aku akan puase kt usmkk ni untuk pertama kalinya!
haha.
3 tahun ta open kt umah
mmg sedey gle
tapi itu hakikat
kn?


arini aku nk cakap pasal CA kt usmkk ni
CA tu continous assessment
sume pelajar wajib amek
tapi yang hairan nye
sume nk wat time pose
aku ta paham betol
wat la time lepas raye ke
sebelum puase ke
cmne la aku nk jawab t neh
hadoih 
dgn assignment g ni. 
mcm2 hal lah
haha
aku cm malas je nk tulis ni
nanti aku tulis la yea
cume nk ucapkan 
selamat menyambut bulaan ramadhan al mubarak
semoga bulan ini kite memperoleh rahmat dan berkat

malam ni jangan lupe niat sebulan yea.!!~~



No comments: