Kru kru Ayam

Saturday, August 14, 2010

bile ayam tak berkokok...

mesti anda semua tertanya2
apesal tajuk aku ni?
apakah
mengapakah
minggu ni aku nk mengupas tajuk ni...
saye akn berikan persamaan antara saye dan tajuk ni dan persoalan sekali
tapi jap g eh..

haha
arini ari ke 3 aku berpuasa d usmkk
penat tu bese ah
x penat tipu la tu
xpun tga mengalami keuzuran tahap melampau
tapi penat2 pun
arini aku g
RANTAU PANJANG!!
haha
dahsyat kan aku
baru sebulan mcm2 tmpt aku da g
wakaf che yeh
mydin
pantai
sume ah
yang penting aku g rantau panjang tu
mmg penat gle
sebab aku kene ikot kosmate aku g bli cenderamate
nk wt untuk ari berbuke pease forensik t
tapi cm biase ah kn
kalau da pompuan
jalan kt sane
abes ah
jadi aku yg lelaki ni terpakse la bersabar
lagipun sabar tu separuh dari iman
jalan lah kami ke sane kemari
jalan punye jalan punye jalan
TING!
jam suda menunjukkan pukul 6.30
yes! yes ! (aku jerit dalam ati)
mencari2 lah kami tempat nk bukak puase
jumpe! cantek!
7.27 pm
bukak lah puase kami
then kami balik

haha
yg ingin ditekankn kat sini sebenarnye

......
arini ari jumaat!!
hujung mingguku free
tiada aktiviti lagi!
yeah! cmni baru best!
haha

dan jawapan bagi apesal kalau ayam tak berkokok
ialah
aku ta bangun sahur!



haha...(macam aku bangun selame ni pakai ayam lak en.. kau ni mirul!)

No comments: