Kru kru Ayam

Wednesday, August 4, 2010

similarities between universiti dan sains forensik.

mengikut kamus dewan
universiti bermaksud . ..
xde maksud dalam tesaurus. .
haha
tapi universiti sains malaysia
adalah U dimana tempat aku belajar
menjadi insan yang lebih hebat
haha
dekat sini ta de mende yang menarik pun
tempat belajar yang  . . ok la . .
kafe yang tutup awal
perpustakaan yang agak besar
staff yang cool dan ta cool
dan lain2

apabila berkata pasal kos aku pulak
fuu
mmg best
sejak U aku jadi U apex ni
silibus da kene tukar doe
bayangkan aku kene belajar kimia selama 2 tahun
anatomi je sesat sikit(da la susah)
pastu dengan jentera guru yang hebat
sampai aku pun ta paham ape diorang ajar
huh?
kenape ta paham?
haha...
sebab lecturer itu diimport khas dari
INDIA
PAKISTAN
KELANTAN. .eh. .
same la tu..
ade lecturer melayu pun
da ngaku die british-malaysian
padahal die ta sedar
die tu da british-indonesian.. haha..
FCG.. lu kasi jaga ha..
ade satu lecturer tu plak..
mengajar macam robot.
korg penah ta belajar gune cd interaktif tu..
yang kalau beli buku sasbadi ke..
oxford ke mase spm dulu..
ade cd kn.
pastu bile pasang ade kuar suare wanita yang membacekn slide2 tu
ha
cmtu la die ngaja
sampai budak cine pun malas da nk dengar lecture die
katenye bace note ngan dgar lecture adalah bende yang same
haha
begitu lah kisah lecturer aku kat sini
lagi satu kalau korg nk tau
sains forensik aku BUKANLAH forensik yang g kt tempat
crime scene tu
tapi aku ni lebih kearah kimia
dalam lab
analisis itu ini
dem!
tapi xpe
aku pasti akan dapat jadi forensik yang aku nk gak..
haha
bagi jawapan tajuk diatas. .
persamaan nye ialah
aku alami dua2 situasi tu haha
dah abes.

No comments: