Kru kru Ayam

Wednesday, August 4, 2010

hujung minggu yg penuh sibok. .

em
tgk tajok pon korg mesti kate
'fuyoo, bz..! gempak gile!'
masalah nye tidak gempak sikit pun..
da 5 minggu da aku kt sini masuk minggu ni..
satu hujung minngu pun x free
penat gle
biar aku review sket hujung2 minggu aku wat pe. .

minggu pertama - orientasi
minggu kedua - pimpin siswa kat tebu view
minggu ketiga - menjadi sukarelawan taekwondo open
minggu keempat - forensic interaction day ngan seminar yang buang mase
minggu kelima yakni minggu ni - ppsk interaction day ngan seminar kkp

jadi korg gtau lah bile nye aku akan dapat cuti yang
BETUL BETUL cuti
hari yang aku bleh bangun lambat sket
g kuar jalan2 ke
wt assignment ke
hadoih
mmg penat. .
minggu dua bulan ni xde cuti hujung minggu la aku.
enuff said
wait next post yang lebih bertenaga.

No comments: