Kru kru Ayam

Thursday, August 19, 2010

kawan

sume
aku tau aku bukan seorang kawan yang baik
aku juga seringkali melakukan kesilapan 
tetapi bukan niat aku nk menyakiti
cume kadang kala aku cume mahu kamu faham
aku tak suke itu
bile aku tak berkata2 ngan kamu
bukan maksud aku untuk membenci kamu
tetapi aku segan nak tegur
takut2 kalau kamu masih ade rase marah di dalam hati
ketahui lah kawan
aku mmg cmni
susah untuk menegur orang
aku sedang cube untuk berubah
berikan aku sedikit masa
kawan
aku mahukan persahabatan kita ini
menjadi satu pertalian yang akan kekal selamanya2
tanpa ada pergaduhan
salah faham
dan lain2
tetapi aku tau
itu tidak mungkin akan terjadi kn
kite manusia biase
tidak pernah lari dari kesilapan
selalu alpa dengan duniawi 
hingga kadangkala kamu sendiri rasa mual
dengan sikap kawanmu ini
aku harap 
kite semua akan menjadi kawan yang terbaik
kawan yang cool
bile ade kesilapan
kita tegur antara satu sama lain
dan yang penting kite jangan cepat terasa
kerana kita semua
hanyalah insan biasa


dan maafkan aku jika ada kesilapan kepada individu2 yang berkenaan
mari kite buat satu team yang padu
yang rapat 
yang boleh bertahan sampai bila2
yang kalis dari semua cabaran
kerana kite semua adalah satu

forensic science..

khas dedikasi dari apex aku
sebab aku tak boleh cakap ngan mulut aku
mulut aku terlalu berat untuk berkata tentang rasa ini
11th batch Forensic Science Crew™
ayuh! kite gegarkan dunia!

2 comments:

Yukana vi Britannia said...

khas dedikasi dari apex aku

Tahulah baru belajar pasal jantung. =P

*hugs* Hope you'll feel better soon!!

Bro said...

hehe.. saje je nk kuar ayat anatomy.. thanx yuka!