Kru kru Ayam

Saturday, August 21, 2010

wah . .mmg penat! triple kill~~

arini aku dok dalam bilik jea
nk kuar rase cm malas lak
rumate2 aku sume ntah kemane ilang nye..
ha semalam aku g majlis berbuka puase
kteorg yang anjurkn tau! (fewiit~)
penat tu mmg lah 
sane sini jalan n wat keje
lagi2 time nk bukak pose tu
da la duk skali ngan lecturer 
makan pon asek dok cover jea
adeh!
pastu balik lapa gak
nk makan megi je
tapi ngantok lak
tido2 last bgn kol 5.46 pagi
nk sahur pon x sempat
adeh lagi!
tapi mmg best la 
crew2 aku mmg terbaek! 
11th batch Forensic Science Crew™
be a team yah!~
nk tunjuk gamba sket~


lima jejaka-jejaki yang tunggu sampai abes~


sebahagian wanita-waniti kos aku!!

sok aku ade CA g.. 
general chem
pastu luse ade CA anatomi lak..
khamis dateline assignment biochem lak..
adeh lagi dan lagi!
ni x masok ngan assignment anatomi ngan inorganic g ni..
peningnye nk balik raye ni...
yang penting
disaat ini
aku 
da 
start 
nk 
lapar~


adeh again~~

No comments: